- Iraupena: Urte 1
- Urtea: 2019-2020
- Partaideak: Harrobia Ikastola + Eider Eibar Zugazabeitia
- Digitalizazioa eta konektibitatea
Proiektuaren helburuak
KOKOJOKOArekin haur euskaldunentzat zuzenduta dagoen bideo-jokoa garatzea izan dugu helburu. Bideo-joko honetan azaltzen diren pertsonaien bidez, sorkuntza konbentzional eta logikotik aldentzen den filosofia transmititu nahi izan da, marrazketaren eremuan pentsamendu askearen eta dibertsioaren bidez eraikitzeko. Proiektu hau Euskadiko ikastetxeetan garatzen den programa baten barruan kokatzen da, eta balioak eta sorkuntza artistikoa transmititzea du helburu.
Proiektuan zehar 2D interakzioan sakondu da, elkareragintasuneko eta plataforma-anitzeko eremuan posibilitate berriak garatuz.
Burututako lanak
- 2D Sprite maskarekin efektu grafiko konplexuak garatu
- Web bertsiorako berezitasunak eta limitazioen ikerketa eta aplikazioa.
- Plataforma anitzetako APP sistemak eta denden sistema berrien kudeaketa.
- Joko baten garapenerako pipelinea landu.
- Touch Screen batekin interakzo ezberdinak landu.
- Puntako artista batekin lanegiteko aukera.