- Iraupena: 4 hilabete
- Urtea: 2021
- Partaideak: HARROBIA + IMPULSO COGNITIVO S.L.
- Digitalizazioa eta konektibitatea
Proiektuaren helburuak
Gamifikazioan oinarritutako aplikazio bat diseinatzea. Planteatzen zen gamifikazio motak erreakzio-denbora neurtzea eskatzen zuen: hau da, erantzun zuzena jartzea eta erreakzio-denbora milisegundoetan neurtzea.
Egindako atazak
- Ikaskuntza kognitiboaren neurketa kognitiboa eta haren prozesu mentalak nolakoa diren jakitea eta ulertzea, bezeroak aplikazio batean buruan zuena egokitu eta diseinatu ahal izateko.
- IOSerako aplikazio bat diseinatzea batez ere, Ipaden funtzionamendu ezin hobea izan dezan, bere tresna baita, baina baita Androiderako ere.
- Erantzun-denborak aztertzea, ahalik eta zehatzenak izan daitezen eta erreakzio-denboraren emaitzari ahalik eta balio zehatzena eman ahal izateko.
- Aplikazioa baliozkotzea enpresarekin.